dimecres, 12 de gener del 2011

Maybe not

Et despertes a l’hora que toca, amb els nervis corresponents pel dia que estàs a punt de començar. Intentes menjar alguna cosa, et dutxes, i fas els últims preparatius. Mires la teva habitació conscient de que no hi tornaràs a estar fins al cap d’uns mesos, agafes les maletes, i cap a l’aeroport. Allà fas el check-in, després passes per la interminable seguretat, i ja està, tot està a punt per començar. Perquè era avui no? Quan havíem de marxar? Sí, era avui, clar que mitja hora abans d’embarcar et poden enviar un missatge dient-te que el vol de Zurich a Boston s’ha cancel•lat per un temporal de neu que està afectant tota la costa est d’Estats Units. No passa res, tot és molt estrany, estic asseguda al sofà i hauria d’estar dalt d’un avió. I mira que encara no em creia massa que marxava, tot i ja haver-me acomiadat de tothom. Però ara estic aquí, i podria estar anant allà...veig que tot és possible. I ens ho prendrem amb humor no? Que demà agafo un vol de bon matí, que em portarà a Zurich i posteriorment a Montreal, per acabar a arribant, finalment, a Boston. I ara doncs a seguir gaudint de Barcelona, de la seva gent, i d’aquests imprevistos que alteren “allò que havia de ser”. Ja sabem que les coses són com són.

1 comentari:

diurff ha dit...

quan la marina m'ho va dir!!.. ;)

Tot pot ser..tot..

..i si, avui buscava els teus rissos..on ets?